• Wpisów:112
  • Średnio co: 26 dni
  • Ostatni wpis:3 lata temu, 21:20
  • Licznik odwiedzin:33 012 / 2975 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.

Dobra, to teraz, żeby w przyrodzie istniała równowaga, wrzucam tego gościa Mega pozytywnie ;D

Dzisiaj podzielę się z wami trochę mocniejszymi brzmieniami Na ten zespół wpadłam kilka tygodni temu i muszę przyznać, że podbił moje serce i mój rozum. Podziwiam Rise Against za prawdę, jaką próbują przekazać w swoich utworach oraz za nonkonformizm. Oto parę przykładowych kawałków:

A oto fotografie z innego wypadu

Poczułam wakacyjny klimat Wiele ostatnio podróżowałam po okolicy- wycieczki rowerowe, spacery... Przy okazji udało mi się zrobić kilka zdjęć. Oto kilka z nich

Zdjęcia z wypadu rowerowego

Coraz bliżej wakacji, a mnie się właśnie zebrało na wspomnienia Zamiast planować letni wypoczynek, wracam myślami 10 miesięcy wstecz....

You're all that I have and you're all that I need

Ten kawałek zawsze wprawia mnie w dobry nastrój

Jeden lipcowy tydzień spędziłam w Olsztynie. W tym mieście non stop coś się dzieje. Od ilu lat tam jeżdżę, tak zawsze mnie coś zaskakuje. W tym roku to brak plaży miejskiej ;p Zresztą nie było pogody na plażowanie. Wraz z siostrą całe dnie spędzałyśmy na wypoczynku czynnym. Przemieszczałyśmy się za pomocą rowerów, pieszo, a wieczorami biegiem do sklepu, aby zdążyć przed zamknięciem Ogólnie to fajnie wyrwać się z tej codziennej rutyny

Na początek pochwalę się, że miałam okazję spełnić jedno z moich marzeń i w czerwcu pojechałam odwiedzić Śpiącego Rycerza w Tatrach Zakopane, którego nazwa jest bardzo logiczna, oblegane jest przez prawie cały rok przez turystów z Polski, jak i zagranicy. Krupówki mieniły się tysiącami barw, w Morskim Oku odbijały się zaśnieżone szczyty, a Dolina Chochołowska o mało nie zmieniła się w potok (trafiliśmy na okrutny deszcz ;D). Jeden dzień przebywaliśmy na Słowacji, a dokładnie zdobywaliśmy Suchą Belę. Jak zawsze, to co na pozór suche, okazało się zdradzieckie, śliskie i nadzwyczaj mokre. Jednak adrenalina i chęć przeżycia przygody zatuszowały te przykre cechy. Wycieczkę uważam za udaną także ze względu na doborowe towarzystwo. Miałam okazję lepiej i z zupełnie innej strony poznać członków mojej klasy. Podsumowując, Tatry polecam wszystkim. Świetny klimat, sympatyczni ludzie i zapierające dech w piersiach widoki

Cześć
Ogłaszam mało spektakularny, aczkolwiek dla mnie ważny powrót (chyba trzeci z kolei), dotyczący bloga marcysia667.pinger.pl. Znów zacznę dodawać zdjęcia i krótkie opisy mojego autorstwa, inspirujące mnie utwory muzyczne oraz literackie. Dla osób interesujących się modą- to zły adres! Postaram się ograniczyć wpisy o ubraniach, kosmetykach, butach i ukochanych przez większość magazynów do zera! Kontrowersyjne, ale cóż... Charakteru się nie wybiera Pozdrowienia dla wszystkich i zaczynamy

Ty Anka gitara, ja bębny- wokal razem. Takie mam plany na Wielkanoc ;p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›

• awatar Dżoanna♥: zima,zima a kiedy wiosna <3 ?
  • awatar Marynka: @SzalonyKeffir: Jak dla mnie każda pora roku jest piękna nie zależnie od okoliczności ;) Byle tylko trwała w odpowiednim czasie ;D
  • awatar SzalonyKeffir: Zima jest ładna, fajna, przyjemna, ale tylko za oknem, ewentualnie na spacerze [:
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›

Cześć
Choroba rozłożyła mnie na łopatki.Najdziwniejsze jest to, że wszyscy wiedzą co mi jest, ale nikt nie umie pomóc.Może zbyt dobitnie to określiłam. Wiedzą jak mi pomóc, tyle że to nie działa. Jestem faszerowana jakimiś lekami i zamiast być lepiej, jest jeszcze gorzej. Tak się dzieje zawsze kiedy jest w szkole jakaś wycieczka, czy impreza. W piątek planuję wyjazd do opery i mam szczerą nadzieję, że do tego czasu jakoś się ogarnę. Na razie siedzę owinięta w szalik z założonymi rękoma, bo ani nie mam lekcji do spisania(wszyscy w mojej okolicy przeziębieni!)to na dodatek nie wiem jak długo będę uwięziona w domu. idę coś poczytać.

Hej
Zdałam sobie sprawę, że dawno nic nie pisałam. Poszłam na łatwiznę i po prostu dodawałam zdjęcia.Czytając stare wpisy zrozumiałam, że fajnie byłoby do tego wrócić. Nie wiem, na ile czas mi pozwoli, ale będę się starała systematycznie zamieszczać teksty

• awatar Marynka: @AsiaSis: Mam z tego typu całą serię ;p
  • awatar Gość: Drugie rewelacja :)